فوتبال مدرن

فوتبال مدرن

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ برای اخبار رسانی به شما عزیزان فوتبال دوست است و همچنین در میان این اخبار عکس ها وکلیپ هایی را برای سر گرمی شما آماده کرده ام.اسم من رضا وطرفدار تیم رئال مادرید هستم.

نويسندگان

آرشیو مطالب

لینکهای مفید

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 181
بازدید کل : 5829
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



فيروزکريمي:مشکلات داوري، بازي را زشت کرد

 

فیروز کریمی پس از شکست 3 بر 2 شاهین بوشهر برابر استقلال گفت: تصور می‌کنم این دیدار ضعیف‌ترین بازی شاهین بود. از یک و نیم ماه گذشته که در این تیم حاضر شده‌ام چنین بازی ضعیفی از بازیکنانم شاهد نبودم. استقلال در روزی که ما ضعیف‌ترین بازی خود را انجام دادیم مستحق برد بود.

وی ادامه داد: اینکه توانستیم بازی دو بر صفر باخته را به تساوی بکشانیم شاید نشان از فشاری دارد که ما در بازی روی دروازه استقلال داشتیم. شاید هم مسائل دیگری در میان بود.

سرمربی شاهین خاطرنشان کرد: در این بازی به این نتیجه رسیدیم که اگر در نیمه اول با اشتباهات داوری و حادثه مغلوب شویم می‌توانیم در نیمه دوم جبران کنیم. در نیمه اول خوب ظاهر نشدیم و استقلال مسلط بود اما نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم دو گل خورده را جبران کنیم. استقلال در روزی از ما دو گل دریافت کرد که خیلی ضعیف بودیم. با این حال گل‌هایی که ما خوردیم روی ضربات ایستگاهی و اتفاقات بود.

کریمی گفت: نسبت به عملکرد بازیکنان باتجربه و ملی‌پوش ناراضی هستم. برخی از بازیکنان ما برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند و طبیعی است که تحت تأثیر جو قرار گیرند و این موضوع تاوان جوان‌گرایی است اما بازیکنان با تجربه و ملی پوش ما بسیار ضعیف بودند و در آینده در موردشان تصمیم‌گیری خواهیم کرد زیرا آنها در حد صفر بودند.

سرمربی شاهین افزود: این دیدار 5 گل داشت ولی مهمترین مشکل آن داوری بود. مقداری مشکلات داوری و مقداری دیگر تیزهوشی مجتبی جباری باعث شد این دیدار را واگذار کنیم. جباری یک سر و گردن از همه بازیکنان بالاتر بود و در بسیاری از صحنه‌ها باعث برتری استقلال شد. با نیروی جباری استقلال بازی را به ما تحمیل کرد.

وی در مورد داوری مسابقه اظهار داشت: خوشبختانه یا متأسفانه من گل سوم را ندیدم و نمی‌دانم که آن صحنه مشکلی داشت یا خیر اما در سایر صحنه‌ها گزارشی را تهیه و به کمیته داوری ارسال می‌کنیم. احمد صالحی یکبار دیگر هم برای ما سوت زده بود و پس از آن توبیخ و محروم شد. داوری که اشتباه می‌کند باید تنبیه شود همانطور که داور خوب را تشویق می‌کنند. من بازی سایپا و پرسپولیس را دیدم و زمانی که قهرمانی دو پنالتی را برای پرسپولیس اعلام کرد نوید روزهای خوب داوری فوتبال را در ذهنم متصور شدم اما امروز داوری و کمک اول در چندین صحنه مشکل داشتند.

کریمی افزود: فیلم بازی را به کمیته داوران می‌دهیم و امیدوارم همانگونه که در زمان مسعود عنایت به این موارد رسیدگی می‌شد این بازی را نیز در دستور کار خود قرار دهند. زمانی که یک داور اشتباه سوت می‌زند باید تنبیه شود. باخت را گردن داور نمی‌اندازم و معتقدم خط دفاعی ما خیلی ضعیف بود و بازی ضعیفی را به نمایش گذاشتیم. برای ما خیلی زشت بود که در یک بازی سه گل دریافت کنیم آن هم تیمی که معتقد است بهترین خط دفاعی را دارد.

وی درباره اینکه پیش از پایان باز زمین را ترک کرد گفت: داور 5 دقیقه وقت اضافه گرفت و در کل 95 دقیقه بازیکنان ما حتی یک ثانیه هم روی زمین نیفتادند. ما دنبال یک امتیاز گرفتن با بازی عربی نبودیم. چنین فوتبالی باعث می‌شود تماشاگران از فوتبال زده شوند و ورزشگاه‌ها خالی شود.

کریمی خاطرنشان کرد: در این دیدار 15 درصد توانایی خود را نیز به نمایش نگذاشتیم. با این حال تماشاگران و کسانی که از تلویزیون بازی را تماشا کردند از این بازی جوانمردانه و زیبا لذت بردند. ما برای اینکه هواداران خود را به ورزشگاه بیاوریم امکانات مالی نداریم که از بوشهر هوادار را بیاوریم بلکه تماشاگران شاهین در سراسر ایران پخش هستند. هواداران استقلال نیز روحیه ورزشی و جوانمردانه را از خود به نمایش گذاشتند اما تماشاگران ما قابل قیاس با هیچ تیمی نیستند؛ شناخت خوبی از فوتبال دارند و به طور کلی تافته جدا بافته هستند.

وی ادامه داد: مشکلات داوری، فوتبال امروز را زشت کرد. داور زمانی که بازیکن قصد داشت اوت دستی بیندازد چند دقیقه عقب و جلو می‌کرد و می‌گفت 15 سانتیمتر به عقب‌تر برو. در نهایت نیز بازیکنان ما یک سانتیمتر و 2 میلیمتر توپ را از عقب پرتاب می‌کرد اما در طرف مقابل بازیکن حریف 20 متر جلوتر توپ را پرتاب می‌کرد.

سرمربی شاهین یادآور شد: این حرکات از سرعت بازی کم می‌کرد و باعث می‌شد بازیکنان تمرکز خود را از دست بدهند. من 55 ثانیه آخر هر بازی زمین را ترک می‌کنم زیرا سالیان سال از دیر رفتن به رختکن مشکل داشتم. امروز هم این کار را انجام دادم و زمانی که همکارانتان اصرار کردند که در راهرو مصاحبه کنم گفتم که این موضوع بی‌احترامی است و چنین کاری را انجام نمی‌دهم و هنگامی که با اصرار درباره این کارم روبرو شدم گفتم یکی از درها باز بود و گلاب برویتان به آنجا رفتم.

کریمی افزود: بازی گذشته از این بابت ضرر کردیم و در این دیدار به همین دلیل 50 ثانیه پایانی را ترک کردم می‌دانستم اگر گل بخوریم من دخیل نخواهم بود و نمی‌توانم کاری انجام دهم. فاصله من با محوطه جریمه استقلال زیاد بود.

سرمربی شاهین گفت: وحید طالب‌لو در 4 بازی شیر یا خط را در اول بازی باخته و این باعث می‌شود دیگر او کاپیتان نباشد. استقلال در این بازی به هیچ عنوان خوب بازی نکرد و ما به مراتب فوتبال بهتری را به نمایش گذاشتیم. داور هم یک پنالتی برای ما نگرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: